Multikulturellt iFokus

Multikulturellt

Etikettövrigt
Läst 918 ggr
vallhund
1

En syskonsjäl?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Loris M
2

#1 Vi som inte har (och inte vill ha) Facebook kan inte läsa. Kan du skriva vad det handlar om eller kopiera en del av texten?

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

vallhund
2

"Reglerna för gruppen. Politisk debatt utan rasism.

Gruppens syfte är att kunna ta en debatt utan rasism, fascism eller nazistiska ideologer som seglar upp till ytan.

Att gruppen finns till för debattörer från alla politiska färger som vill ha ett klimat där man slipper SD:are, rasister, fascister, nazister osv. De har sina grupper redan och de behöver INTE få tillgång till alla grupper på Fb. Med andra ord de ska inte tro att de ha röda mattan i vilket rum som helst.

1) Inte att vara rasistisk av sig. OK att prata om rasism som är gruppens syfte också men inte att vara det.

2) Inte mobba andra. Sakfrågan framförallt. De som mobbar kommer att omedelbart att uteslutas.

3) Förbjudet att sprida all slags SPAM – om man ändå gör så, kommer man direkt att bli utesluten.

4) Att Blockera någon är inte önskvärt och vi ser helst att det inte sker hellre, men om ni ändå känner att ni måste göra så skicka ett PM till adminstrationen så de är medvetna om det. Och INGEN admin får blockeras. Då utesluter vi Er istället.

Ha det gott tillsvidare!"

vallhund
2

Det är där jag hittat en del material o bilder som jag delat med mig av senaste dagarna.

vallhund
5