Fällde flykting – nu stämmer hon offret
Fotografen fällde krokben för en man och hans son i Ungern. Hon fångades på film och blev ökänd över världen.
"– Min man vill bevisa att jag är oskyldig"
hmm hur bevisar man det hur man än vänder och vrider på det hela så fäller hon mannen, det går heller inte att få det till nödvärn på nått sätt.
l'm back
Hon är förstås skyldig till det hon anklagas för, men det där med dödshoten mot henne är ju ett mycket grövre brott. Ta reda på vilka det är som hotar henne istället och åtala dem.
Hon fick sparken och jag tycker det kan vara nog med det, särskilt som hon både uttryckt ånger och sagt att hon är ledsen för vad hon gjorde.
Jo att dödshota är ju alltid fel men det är ju som du säger inte offret som ska anmälas
l'm back
Det är så klart inte okej att fälla någon men helt allvarligt att folk går till den gränsen att de dödshotar henne? Hoppas de finner dem som tycker dödshot är okej för det här.
#4 Fast det är ju inte dom som dödshotat henne som hon stämmer utan facebook och mannen hon fällde
l'm back
#5 nämner jag ens någon åsikt om hennes stämning? Och jag fattar att det inte är dem som dödshotat henne som hon stämmer.
#6 Jag ville bara informera, det var inte meningen du skulle ta illa upp.
Jag tänkte att du menade dom som dödshotade henne eftersom du sa att du hoppades att dom som mordhotade henne skulle hittas.
l'm back