FB sätter stopp för flyktinghatet
Äntligen ska Facebook börja agera mot främlingshat och rasism!
Det var nu på tiden! Men att det sker först efter påtryckningar säger ju en hel del…
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
Äntligen, liksom. Jisses …
Verkligen på tiden! 🥵 Det är så självklart så det borde inte vara något resonemang om ens. Nu blir det intressant att se hur det följs.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jamen det är bara för att FB styrs av vänstern/muslimer som försöker utrota den vite mannen förstår ni väl och därför kallar alla som ser klart för rasister. *Ja, jag är jätteironisk*
Hoppas verkligen att FB tar rejäla tag i det här, jag blir totalt mörkrädd av vissa grupper/inlägg.
Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie.
Lon@ och Lonaa = samma person, problem med inloggning!
FB borde bara ta och vända sin policy helt om, så blir den rätt. Kvinnors bröstvårtor är inte okej; någon anmälde min (spirituella) blogg för att den var "stötande" så den blev blockad utan att någon ens tittade på den; bilder på verkliga kroppar är inte okej - men rasism, nätmobbing, att kalla folk för pedofiler utan bevis, sexism och homofobi, det bryter visst inte mot deras "community standards". Ska bli kul att se om det här alls ger nån mening i slutändan.
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus