Invandrartjejer måste sluta dejta svenska män
Jag undrar hur skribenten ställer sig till svenska tjejer som har en relation till någon mörkhyad?
Och skribenten måste ju utgå ifrån att äkta romantiska känslor inte uppstår mellan de olika "raserna".
http://viralking.se/invandrartjejer-maste-sluta-dejta-svenska-man-det-racker-nu/
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Skribenten som uppges existerar inte så hon säger nog inte så mycket. 🙂
/Surpan
Ahh, tack!
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
No worries, med tanke på vilken spridning den har på nätet så är det nog många som missade det (och antagligen tyvärr flera som håller med 😕 ).
/Surpan

Och skribenten finns nog i verkligheten. Däremot kan jag inte av texten avgöra om det är en kvinna eller man, men det litterära stycket är genialt. Jag tycker att det är värt att gå viralt, men det hade varit kul om man kände till ursprunget.
Den är en rejäl käftsmäll mot havererad "feminism" och skön satir mot vissa strömningar i den politik som vi har sett spridas under senare år. Jag hade stort nöje av att läsa den.
#4 Ja någon har såklart skrivit texten. Men det är inte känt vem, och det är inte kvinnan på bilden som det uppges. 🙂
/Surpan