Annons:
Etikettertraditionerkulturreligion
Läst 734 ggr
vallhund
2019-07-22 14:14

Jan Guillou om multikultur

"Att Jimmie Åkesson är emot allt vad mångkultur heter är självklart. Oavsett vad man anser eller tror att ordet betyder så har det ju med utlänningar att göra och för Sverigedemokrater räknas ju till och med svenska judar och samer som utlänningar."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/opeM2K/hederskultur-kommer-aldrig-bli-svensk-kultur

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

”Att Jimmie Åkesson är emot allt vad mångkultur heter är självklart”
  • Redigerat 2021-01-17 07:21 av Loris M
Annons:
Zepp
2019-08-14 22:43
#1

Jag räknar varken svenska judar eller samer som utläningar inte ens inlemmade danskar som Jimmie!

Dvs jag är själv halvdansk, iomed min fader som är från trakter där Jimmie är född.

Dvs jag är lite stolt över det, (inte att Jimmie är från samma trakter) , dvs det är historia.

Dvs Sverige har ändrat riktning från väst-öst till syd-norr.. dvs territoriet som vi nu kallar Sverige!

Iallafall så är Korsnärs kommun i Finnland den mest svenska kommunen i hela världen!

"Korsnäs har länge varit den kommun i Finland med den högsta andelen svenskspråkiga invånare med cirka 98%. "

https://sv.wikipedia.org/wiki/Korsn%C3%A4s

Såå det är kanske dit som Jimmie borde flytta och försöka bli partiledare för Svenska Folkpartiet?

Kruxet är då att han skulle komma på kant med sitt finska systerparti, dvs Sannfinländarna, som motsätter sig svenska innevånares behov som minoritet.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sannfinl%C3%A4ndarna

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

LBB
2019-12-13 19:50
#2

#0 Frågan ställdes till Åkesson om en Same eller jude var Svensk. Svaret var ju att dessa var och är svenskar men att de även är representanter för sin folkgrupp.

Vad det gäller Judar och Israel så har väl SD  seglat upp som sympatisörer eftersom man då får ammunition vad det gäller angreppen mot islamister..

Zepp
2020-01-02 23:06
#3

Prexis.. what a fuck skall man finna sina vänner eller sina sympatisörer.. det känns hur som helst lite desperat!

Från det ena till det andra. . cirka  25 % av  facistpartiet i Italien var judar eller släktingar, så Mussolino  sa det enda riktiga han sagt, de är våra facististka bröder!

Alla kan ha fel.. även Mussolino.. iallafall så hängdes han ihop med sin judiska älskarinna utav motståndsrörelsen så fort de fick tag på dessa!

Skit samma.. jag betvivlar att Jimme erkäner sitt Danska arv.. möjligen är han en acestor av svenska okupanter?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

LBB
2020-01-03 10:15
#4

#3 nja de kommunistiska kämparna skändade väl liken efter de nyss skjutna (Mussolini och hans älskarinna) genom att hänga upp dem i fötterna. Lika heroiskt som när US militärer släpade VC lik , bakom sina bandvagnar.

Sedan hade väl  Judar stort inflytande i allt nytänkande. Till stor del beroende på att den intellektuella andelen var hög i befolkningsgruppen, dvs andelen individer med hög akademisk examen.  Vilket i sin tur beror på den tradition av utbildning man har. Det är den högsta bland de semitiska folken. En bit bakom kommer sedan Palestinierna, de bäst utbildade bland de semitiska araberna.

Magi-cat
2020-01-05 11:09
#5

#4 "VC lik" 😐

Menar du de vanliga civila människor som mördades i Vietnamkriget?
"Viet Cong" är ett begrepp som inte bör användas.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Magi-cat
2020-01-05 17:03
#10

#9 Det är fruktansvärt beklämmande att se din historieförvanskning och förminskande av folkmord och massbombningar.

De går aldrig att försvara, aldrig.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Denna kommentar har tagits bort.
vallhund
2020-01-06 13:07
#12

Tråden handlade om JG, inte Vietnam kriget, därför låses den nu.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: