2018-12-19 20:36 #0 av: Zepp

Som rubriken låter!

Dvs jag snubblade över en artikel i Main media som jag helt håller med om, med argument som jag blivit avstängd från olika forum för att jag hävdat med emfas!

Dvs;

"De politiker som kräver nationellt förbud mot tiggeri borde läsa en dom som meddelades av Växjö tingsrätt i dag.

Den visar nämligen med all önskvärd tydlighet att det redan finns lagar att använda i kampen mot exploatering av fattiga EU-medborgare."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/vmB82B/politiker-som-vill-forbjuda-tiggeri-borde-lasa-dagens-dom

Dvs vi har i princip all lagstiftning på plats.. men trots den lagstiftningen som handlar om att utnyttja andra för sina egna ändamål så framförs det fortfarande att man bör sätta dit offren, dvs de är utlänningar, både offren och förövarna!

Dvs bort med alla utlänningar.. grejen är fortfarande att vi har sk Svenskar som tigger på olika sätt, dvs vi kan förneka detta.. iallafall vill vi inte se eländet utanför våra butiker!

Men det går ofta mycket bättre att utnyttja "utlänningar" inom bostadsbyggande/ROT, eller hemtjänster/RUT!