Annons:
Etiketterintegrationimmigrationpolitik
Läst 660 ggr
Loris M
5/10/18, 9:45 PM

"Hoppas att du har en klump i magen!"

"Är jag tillräckligtlönsam för dig? Är det dit vi har kommit? Vad en människa är värd? I pengar? Vad hen kostar? Är det värdigt? Är det värdighet och anständighet? Är det egentligen detta som är ”våra svenska värderingar”? Så mycket kostar invandringen! Så mycket pengar läggs det på flyktingarna! Och är de ens flyktingar? Si och så mycket tjänar vi på invandringen. Här har du tabeller och statistik på hur mycket de drar in jämte kostar, månad för månad, år för år. 

Flyktingarna kostar för mycket! Flyktingbarnen har skägg och belastar vår välfärd för mycket. Flyktingbarn sätts i förvar och även där kostar de oss skattebetalare för mycket. Flyktingbarn är ju mindre värda än dina barn. Det vet vi ju, för det har du sett till.

Vad kostar dina barn förresten? 

/…/ Min gamla mor bar, matade och tog hand om dina äldre tills hennes kropp gick sönder och nu kan hon inte ens bära sina barnbarn. Det var priset hon fick betala, vad tycker du det ska kosta vårt samhälle?

Och min gamle far tog dig dit du ville, när du ville och körde dig säkert och tryggt till din destination. Ibland fick han ett leende eller ett tack men alltför ofta var han den som du tömde din ångest, vardagsrasism och frustration på."

https://www.expressen.se/kronikorer/ozz-nujen/jag-hoppas-att-du-har-en-klump-i-magen/

Annons:
Upp till toppen
Annons: